حامد رنجبریان

آخرین مطالب
  • ۲۳ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۵۸ چقدر
  • ۰۹ آبان ۹۱ ، ۰۰:۲۷ دروغ
پیوندها

متــنــفــرم از

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۵۳ ق.ظ
متــنــفــرم از روزهــایـــی کــه
خـــودم هــم نمــی دانــم دردم چــیــســت ....!
[تصویر:  Animated-Photos-17.gif]
۹۱/۰۵/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
حامد رنجبریان

نظرات  (۱۰)

۱۳ مرداد ۹۱ ، ۰۲:۰۴ رعنا (بی کلام)
وبلاگت منو کشته حامد جان
سلام حامــــــــــــــــــــــــــــــــد.کجایی؟بیا آپدیت کردم وبلاگمو.با موضوعی به جز کامپیوتر.منتظرم
سلام خوبی؟عیدت مبارک و طاعاتت و عباداتت قبول باشه در درگاه حق ان شاا...
سلام حامد وب جدیدمه من لینکت کردم تو هم منو بانام چشمان گریان من لینک کن
دمت گرم
حامد به خدا خیلی ......
حامد آپ کردم بدو بیا
حامد فک کنم یه سالی میشه آپ نکردی
از امروز به بعد هر روز یوزر نیم پسورد های جدیدی در آخرین پست وبلاگم میزارم میتونید ازش استفاده کنید
در ضمن آپم بدو بیا
۰۹ شهریور ۹۱ ، ۲۲:۵۵ کاسه ای زیر نیم کاسه
سلام لطفا وب ما رو هم لینک کن
وقتی همه جا برفه و یخه سر خوردن بهونه است تا دستهای اونی که دوسش داری رو محکم تر بگیری............

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی