حامد رنجبریان

آخرین مطالب
  • ۲۳ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۵۸ چقدر
  • ۰۹ آبان ۹۱ ، ۰۰:۲۷ دروغ
پیوندها

تازه فهمیدم

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۱۶ ب.ظ
 واسه کسی که تنها کسم بود

                          کسی که باهمه دنیا عوض نمی کردم

کسی که تمام زندگیم بود     

                              کسی که تنها عشقم بود

تازه فهمیدم واسش خیلی بی ارزش بودم

                                حالافهمیدم جای تودلش نداشتم

                                             *******

۹۱/۱۰/۱۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
حامد رنجبریان

نظرات  (۴۷)

شیرین بهانه بود!
فرهاد تیشه میزد تا نشنود
صدای مردمانی را که در گوشش میخواندند:دوستت ندارد
حوا که باشی بعضی ها هوا برشان میدارد،که ادمند!
سلام
آپم و منتظر حضورتون
وقتی سگها در بیابان از گرگ ها رشوه میگیرند
و مترسکها در مزارع با کلاغ ها تبانی میکنند
از وفاداری ادم ها چه انتظاریست!!
لبــخَنـב بزَن…

بـבون انتظـــآر پاسخـﮯ از בنیــــآ….

بـבان روزی בنیا آنقَـבر شَرمَنـבه مـ ﮯشوב کــِ بهـ جـــآﮯ پآسخ

لبــخَنـבت

بآ تَمـــــآم سازهــــــآیَت مـﮯ رَقصَـב
خدایا حواست هست

صدای هق هق گریه هام از همون

گلویی میاد که تو از رگش به من نزدیکتری؟
در دنیایی که همه به دنبال چشمان زیبا هستند تو به دنبال نگاه زیبا باش
سلام پستی که کامنت گذاشتین نظر سنجی بود نظر بدین خوشحال میشم
ضرورت بودنت همیشگیست...
فرقی نمیکند...
چه در کنارمن...
چه در خاطرمن...
خدایا...
ازتو دلگیرم...
به قولت وفا نکردی..
گفته بودی حق انتخاب دارم...
پس چرا انتخاب ام در آغوش دیگریست...؟؟
سلام
با دو تا مطلب آپم و منتظر حضورتون
گاهی اوقات

حس آخرین بیسڪـویتِ مونده

تو ساقه طلایی رو دارم

تنها...

شڪـسته...

http://ghm99.blogsky.com
..............................................................
...................................................
.......................................
گاهــی فکـر میکنم کــار تـــو “ســـــخــــت تر” از مـــن است !!

مـن یـــــک دنـــیا دوستت دارم …

و تو زیر بـار این همــــه عشـــــق قــــد خـم نمیکنی …
.........................................
.....................................................
....................................................................
این روزهادلگرمی میخواهم وگرنه چیزی که زیاداست....
سرگرمی!!!!!!!

سلام زیبا بود
سلام نه من همیشه به یادتون هستم.امتحان دارم دیگهبرام دعا کنید همتون
انگارمرگ مغزی بود ، هر روز قلبش را اهدا میکرد …

خوشحال میشم اون یکی وبمم بیای
خدایا! دستانت که مال من باشند؛هیچ کس مرا دست کم نمی گیرد
بی دلی هم عالمی داره ؛ کاش هیچ وقت دلی نداشتیم تا نشکنه ، نسوزه و تنگ نشه
خدایا ….

تو دنــیای ما آدمــا …

یه حالتی هست به نام ” کــم آوردن ” !

تو که خــدایی و نمیتونی تجربش کنی ….

خــوش به حــالت … !!!
یاد سهراب بخیر،آنکه تا لحظه ی مرگ با پریشان حالی گفت: #تو مرا یاد کنی یا نکنی،باورت گر بشود یا نشود مرا غمی نیست... اما ''نفسم‏'‏‏'‏ میگیرد در هوایی که نفس های #تو نیست!‏
شاد باش نه یک روز بلکه هزاران سال
.بگذار اوازه شاد بودنت چنان در شهر بپیچد که روسیاه شوند
انانکه بر سر غمگین کردنت شرط بسته اند...
سلام...... ممنونم که تشریف اوردی وب جالبی داری اگه بشه ما رو هم با اسم کلبه تنهایی بلینک ممنونم ازت میسی
میگویند دلتنگت نباشم!
وای خدای من...انگار به اب میگویند خیس نباش...
دلتنگی عین یه جای شکستگی روی عینک ادمه،هرجا نگاه میکنی می بینیش!!!
۲۸ دی ۹۱ ، ۰۸:۵۰ مهتـــــــــاب
گاهی وقتها ، نفر اول شده ای ولی به جایگاه دیگران حسرت میخوری

گاهی وقتها ، باید به خاطر جایی که هستی شاد باشی

گاهی وقتها ، متوجه جایی که ایستاده ای نیستی

گاهی وقتها ، نگاه دیگران برایت مهمتر از نگاه خودت به زندگی می شود

گاهی وقتها ، صدای دیگران نمی گذارد آنچه را که باید بشنوی

گاهی وقتها ، می بازی ، اما شاید که که به هدف نزدیکتر شده باشی

گاهی وقتها ، داشته هایت بیشتر از ادعایی است که برنده ها دارند

گاهی وقتها ، لازم است هر جا که هستی ، از خودت راضی باشی

-------------------------------------------------
سلام

وبتون خوشگیل شده

فقط من آدرس وبم رو عوض رو کردم

اینم آدرسش : www.mahtab-b-91.blogfa.com

تو این وبم منتظر حضورتونم
salam gol ag b ma ham sar bezani khosh halmsihammmmmmmmmmmmmmm ag ham khasti blnkimm fadatttttttttttttttttt
بعضی وقت ها یکی طوری می سوزوننت که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن،

بعضی وقت ها یکی طوری خاموشت میکنه که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن.

زمانه ایست که خیلی چیزها آن طوری که بود یا باید باشد نیست
هیچ بارانی رد پای خوبان را از کو چه های خاطراتمان نخواهد شست.
هـــر بار کـه دلــم هـــوای خـــــــدا کـــرد …
نــــه !
هــر بار کـه خـــــــدا یــاد ِ دلــم کــــرد …
تـنـم لــرزید …
نــه از خــــــدا …
از خــــودم !
که از شــیطــان هـــم شـیطـان تــَر شــدم …
نـگـاهم را مــی دزدم …
مبادا چشــمم در چشـــم خدا گــــیر کند ......
فرقی نمیکند

" مرد " باشی یا " زن "

وقتی " تن " بدهی و " دل " ندهی

--- " فاحشه ای " ---
۲۹ دی ۹۱ ، ۱۵:۴۷ مهتـــــــــاب
آپــ ـــــ ـــــم
ممنون که اومدین!
بازهم قدم رنجه کنین بهم سر بزنید.
خوشحال میشم!
در ضمن لینک شدین.
سلام.ممنون که اومدی وبم
۳۰ دی ۹۱ ، ۲۲:۲۳ مهتـــــــــاب
ممنونم از حضور گرمتون ....
همیشه فکر می کردم چون گرفتاریم به خدا نمی رسیم ، ولی چون به خدا نمی رسیم گرفتاریم.
"خدایا رهایمان نکن وتنها قرارمان نده.
نظرهای خود را برایمان بفرستید , انبار نکنید

در زمان قحطی ما فقط به کسانی نظر میدهیم که از ایشان نظر دریافت کرده باشیـــم
گفت : دوستت دارم

هر چه گشتم مثل تو پیدا نشد

گفتم : خوب گشتی ؟

گفت : آره

گفتم : اگه دوستم داشتی نمی گشتی . . .
link shodiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
هروقت گریه میکنم سبک میشوم عجب وزنی دارد چند قطره اشک . . . !


سلام حامد جان پپستت خیلی خوشگل بود به من هم یه سر بزن
خیلی وب باحالی داری ایول داش خوشششم اومد ب ماهم سربزن خوشال میشیم.
۰۱ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۱۸ مهتـــــــــاب
موقع خسته شدن به دو چیز فکر کن

۱ آنهایی که منتظر شکست تو هستند تا “به تو” بخندند

۲ آنهایی که منتظر پیروزی تو هستند تا “با تو” بخندند

------------------------------------------
هیچ وقت با کسی بیشتر از جنبه اش شوخی نکن

“حرمت ها شکسته میشود”

هیچ وقت به کسی بیشتر از جنبه اش خوبی نکن

“تبدیل به وظیفه میشود”
ایـــن بــار مــنــم

کــه مـسـافــر جــاده ی رفــتــن و بــرنـگــشــتــن شـــدم...

افــســوس کــه هــرگــز بــاور نــکــردم ؛

غــریـبـه هــمــیــشــه غــریــبــه اســت

حــتــی اگــر

مــثــل تــو مــهــربـان بـاشـــد...
عشق گاهی از درد دوری بهتر است

عاشقم کرده ولی گفته صبوری بهتر است

توی قران خوانده ام یعقوب یادم داده است

دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است
هرگز برای عاشق شدن به دنبال باران و بهار و بابونه نباش گاهی در انتهای خار های یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند.
هرگاه خبر مرگم راشنیدى

درپى مزارى باش

که بر سنگش نوشته ...

ســـاده بــودم، باختــم
می گفتند: ” سختی ها نمک زندگــــــی است “

امّا چرا کسی نفهمید که ” نمــــــک “

برای من که خاطراتم زخمی است ، شور نیست ؛ مزه ” درد” می دهد !
کاش کسی مرا به عاشقانه هایش دعوت کند

آنجا که نبض حضور کسی با قلبم همصدا شود

و سکوت نگاهش ، انبوه واژگان احساسش را بر من جاری سازد ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی