حامد رنجبریان

آخرین مطالب
  • ۲۳ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۵۸ چقدر
  • ۰۹ آبان ۹۱ ، ۰۰:۲۷ دروغ
پیوندها

معنی کامنت دخترا

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۳۴ ب.ظ


 

ﻋﮑﺴﺖ ﻗﺸﻨﮕﻪ = ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮ ﻣﻦ ﻣﯿﺸﯽ؟!
ﺑﺎﺑﺎ ﻭﺭﺯﺷﮑﺎﺭ = ﻋﺎﺷﻖ ﻫﯿﮑﻠﺘﻢ!
ﻻﯾﮏ = ﺧﻮﺷﻢ ﻣﯿﺎﺩ ﺍﺯﺕ!
ﺑﭽﻪ ﭘُﺮﺭﻭ = ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺑﺪﻩ ﺩﯾﮕﻪ!
ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ = ﺧﯿﻠﯽ ﻣﺎﻫﯿﯿﯽ!
ﻧﺨﯿﺮ = ﺑﻠﻪ!
ﺩﯼ = ﺍﯼ ﺷﯿﻄﻮﻥ!
ﺯﯾﺒﺎ ﺑﻮﺩ = ﺑﺎﺑﺎ ﯾﮑﻢ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﻦ!
ﻣﻦ ﺍﺯ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﻣﺘﻨﻔﺮﻡ = ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﯼ!
... ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺴﺘﻢ ﻭ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﻣﯿﺎﺩ = ﺗﻮ ﺭﻭ ﺧﺪﺍ ﻧﺎﺯﻣﻮ ﺑﮑِﺶ!
ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺮﻡ ﻻﻻ = ﺑﻬﻢ ﺷﺐ ﺑﺨﯿﺮ ﺑﮕﻮ!
ﭼﺮﺍ ﮐﻢ ﺁﻧﻼﯾﻦ ﻣﯿﺸﯽ؟ = ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ!
ﺑﯿﺎ ﭘﯽ ﺍﻡ = ﺩﺍﺭﻡ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﻣﯿﺸﻢ!
ﺣﻮﺻﻠﻢ ﺳﺮ ﺭﻓﺘﻪ = ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺗﻤﺎﺱ ﺑﮕﯿﺮ!
ﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻋﻼﻗﻪ ﺩﺍﺭﯼ؟ = ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﻭﻗﺘﻪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﺘﻢ!
ﻫﻤﺶ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﺴﺘﯽ = ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯿﻤﯿﺮﻡ ﺍﺯ ﺣﺴﻮﺩﯼ!
ﺑﻬﺖ ﻗﻮﻝ ﻧﻤﯿﺪﻡ ﺗﻤﺎﺱ ﺑﮕﯿﺮﻡ = ﺗﺎ ﯾﮏ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻢ!

۹۱/۱۱/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
حامد رنجبریان

نظرات  (۶۰)

مــن رانــدِه شده امـ از بهشتـ ـی کـﮧ خــُدا قـولـَش را به همـﮧ بـَندگآنش داد !!

اکنــــــون بر روی زَمیــنـَمـــ ،

زَمینــ ـی کـﮧ بـوی ِ نـــِــجآسَــتــَش حـَتــّ ـی تـــــا آسمـــــــآن همـ رفتــــﮧ ..
۰۲ بهمن ۹۱ ، ۰۱:۰۵ رعنا(بی کلام)
باحال بود
بالاخره آپ کردیا.منتظر بودم بیای بگی آپم
مــآ


טּـسـل بـوωــــﮧ هـآے مـَمـטּـوعـیـم


عشق رآ


مــیـآטּ لــَبـهـاے هـَمْ پــِنهـآטּ کــَرد ﮧ ایــمْ


تــآ نــَمــــــیرَב !


بــَعــב اَز مــآ


شــُمـآ טּـَسـل آزآבے بـوωــــﮧ


בَر פֿــیـآبــآטּ פֿـوآـﮧـیـב بــوב


عشق رآ


بـآ لـَبـهـآیـِتـآטּ فــَریــــــآב بــِزَטּــیـב


تــآ زטּــבگــے کــُטּـَב !
جالب بود
asanam in tori nistaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamovafagh bahsiiiiiiiiiiiiii
جالب بود
اشـڪ هـاے تـلـפֿـﮯ ڪـﮧ بـر گــورهــا مـﮯ چـڪـنـد ،

פــرفـــ هـایـﮯ هـسـتـنـد ڪـﮧ

روزگــارے بـایـــد بــر زبــاטּ مـﮯ آمــدنــد . . .

/خـوشحــآل مـیـشـم ســر بــزنــی رفــیــق/




عجب!!!!!!
خوشحال میشم
منو arezoo:forget.love بلینک مرسی من شما را چی بلینکم؟؟
نه اصفهان
خوشششششششششششششم اومد........!!!!!!
کاش می دانستم ُ چیست

آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست !

آه ُ وقتی که تو ُ لبخند نگاهت را

می تابانی بال مژگان بلندت را می خوابانی

آه وقتی که تو چشمانت ُ

آن جام لبالب از جاندارو را

سوی این تشنه ی جان سوخته ُ می گردانی

موج موسیقی عشق از دلم می گذرد.
لینک شدی عسیسم
جالبه ولی اصلا اینطوری نیستا!!!
ممنون سرزدی...
۰۲ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۲۵ مهتـــــــــاب
قشنگ بود
ممنون از دعوتت عزیز
۰۲ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۲۷ ✯ツ✯ sogand ✯ツ ✯
گآهے دلَتـ نِمے خوآهَد..

دیروز رـآ بهـ یآد بیآوَرے..

اَنگیزهـ اے بَرـآے فَردـآ هَم نَدـآرے..

و حآل هَم کهـ..

گآهے فَقط دلَت مے خوـآهَد..

زـآنوهآ یَتـ رـآ تَنگ در آغوشـ بِگیرے...

و گوشهـ اے اَز گوشهـ تَرینـ گوشهـ اے کهـ مے شِنآسے...

بِشینے و فقَط نگآهـ کُنے...

گآهے دلگیرے..

شآیَد اَز خودتـ...!!!

شآیَد..؟؟!!

سهلام.مرسی بابتـــــ حضورت
وقتی یک دختر حرفی نمیزند
میلیونها فکر در سرش می گذرد

♥وقتی یک دختربحث نمیکند
عمیقا مشغول فکر کردن است

♥وقتی یک دختربا چشمانی پر از سوال به تو نگاه میکند
یعنی نمی داند تو تا چند وقت دیگر با او خواهی بود

♥وقتی یک دختر بعد از چند لحظه در جواب احوالپرسی تو می گوید: خوبم
یعنی اصلا حال خوبی ندارد

♥وقتی یک دختر به تو خیره می شود
شگفت زده شده که به چه دلیل دروغ می گویی

♥وقتی یک دختر سرش را روی سینه تو می گذارد
آرزو می کند برای همیشه مال او باشی

♥وقتی یک دختر هر روز به تو زنگ می زند
توجه تو را طلب می کند

♥وقتی یک دختر هر روز برای تو [اس ام اس] می فرستد
یعنی میخواهد تو اقلا یک بار جوابش را بدهی

♥وقتی یک دختر به تو می گوید دوستت دارم
یعنی واقعا دوستت دارد

♥وقتی یک دختر اعتراف می کند که بدون تونمی تواند زندگی کند
یعنی تصمیم گرفته که تو تمام آینده اش باشی

♥وقتی یک دختر می گوید دلش برایت تنگ شده
هیچ کسی در دنیا بیشتر از او دلتنگ تو نیست



♥وقتی یک پسر حرفی نمی زند
حرفی برای گفتن ندارد

♥وقتی یک پسر بحث نمی کند
حال وحوصله بحث کردن ندارد

♥وقتی یک پسر با چشمانی پر از سوال به تو نگاه می کند
یعنی واقعا گیج شده است

♥وقتی یک پسر پس از چند لحظه در جواب احوالپرسی تومی گوید: خوبم
یعنی واقعا حالش خوبه

♥وقتی یک پسر به تو خیره می شود
دو حالت داره یا شگفت زده است یا عصبانی

♥وقتی یک پسر هر روز به تو زنگ می زند
او با تو مدت زیادی حرف می زند که توجه ات را جلب کند

♥وقتی یک پسر هرروز برای تو [اس ا م اس] می فرستد
بدون که برای همه “فوروارد” کرده

♥وقتی یک پسر به تو میگوید دوستت دارم
دفعه اولش نیست (آخرش هم نخواهد بود)

♥وقتی یک پسر اعتراف می کند که بدون تو نمی تواند زندگی کند
تصمیم شو گرفته که تورو اقلا واسه یه هفته داشته باشه.
قشنگی فاصله هادر این است که گاهی یادمان می اندازد کسی هست تا دلتنگش شویم .
░░░░░░░████████░░░░░░░░█████████░░░░░░
░░░░░██▓▓▓▓▓▓▒▓▓██░░▓█▓▓▓▓▒░▒▒▓▓██░░░░
░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░▓▓███▓▓▓▓▓▒▒▒░░▒▓▓█▒░░
░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░░▓▓█░░
░▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██▓██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░░▓▓█░
░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░▒▓█▒
░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░█░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░░▓██
█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░▓▓█
█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░█░█░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░▓▓█
█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░▒█░██░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓▓█
█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓██
█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░▒█░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▓▓█░
▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▓▓█░
░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▒░
░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░
░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░
░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓░░░
░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓████████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░
░░░░▓█▓▓▓▓▓▓▓▓██▒▒▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░
░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░
░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░░
░░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░░░
░░░░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░██▓▓▓▓▓██░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░▒█▓▓██░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░▓█░░░░░░░░░░░░░░░░░░

آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم
منو با اسم وبم بلینک
taghsir khodet bod
دلتنگ کودکیم یادش بخیر قهر میکردیم تا قیامت و تا لحظه ای بعد قیامت میشد
بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مزززززززززززززززززززه!!!!
دوززززززززززززدان!!!!!
درست یک روز است که یکدیگر را ترک کرده ایم

ولی بی تو لحظه هاآن قدر دیر می گذرند

که میخواهم فردا....

سالگرد جدایی مان را جشن بگیرم!!!!
سلام.جالب بود
هیچ کس نمی داند من چقدر خوشحال شدم که رسول خدا (ص) مرا از ظاهر شدن در پیش چشم مردان معاف کرد. (حضرت فاطمه «س»)

آپــــــم و منتظر حضورتون
از صمیم قلبی که به راحتی باختم دوستـــش دارم

آپـــــــــــــــــــم
سلام وبت باحال سر بزنی خوش حال میشم.
سلام مرسی.
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤

گوگولیی،نمیشه ما 1بار دعوت نکنیم و شما بیاین؟؟؟:)))))))
مرد این بازیچه دیگر نیستم

این تو ولیلای تو… من نیستم






سالها با جور لیلا ساختی

من کنارت بودم و نشناختی





روز و شب اورا صدا کردی ولی…

دیدم امشب بـا منی گفتم بلـــی





مرد راهش باش تا شاهت کنم

صد چو لیلا کشته در راهت کنم…
با نام نبی بکن مزین دهنت‎ ‎


تا خالق تو بیمه کند جان وتنت


ای آنکه زعاشقان قرآن هستی


خوشبوی کن از نام محمد(ص) دهنت


عیدتان مبارک
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۵۰ •✿✿ دختر باران ٠•✿✿
س لللللللللل اااااااااااا مممم

منون که ااااااااااااااا ووووووو ممممممدییییییییییییییییییییی

بازم بیا


فدات
ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد
دل رمیده ما را انیس و مونس شد
نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد
بعثت پیامبر اکرم(ص) مبارک باد


سلام عیدتون مبارک؟؟؟؟
می بخشمت

با آنکه


به اندازه


هزار شب


بی خوابی


از تو طلب دارم


از قول من بهش بگو


به گور بسپر ارزشش این بود


آپم
قشنگی فاصله ها در این است که گاهی یادمان میندازد کسی هست تا دلتنگش شویم.
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.
_____xxxxxxxx________xxxxxxxx
____xxxxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx
_./'\._¸¸.•¤**¤•.¸.•¤**¤•..•¤ **¤ •.¸.•¤**¤•..
*•. .•* *l
/.•*•.\ ¸..•¤**¤•.,.•¤**¤•.*.•¤**¤•.¸

هر روز بزرگتر میشویم
و دنیا کوچکتر ...
و تاریخ همیشه پنج نقطه دارد
و پنج انگشت ،
و چقد کوچک است این دنیا
جایی که حتی برای من و تو ندارد
تا با هم زیر یک سقف
نان و عشق بخوریم !!!
✿✿✿ هـــمــیــشـــﮧ نـــــﮧ

ولــــﮯ گـــاهـــﮯ

مــیــاטּ بـــوבטּ و خـــواســتـטּ

فـ ـاصـلـــﮧ مـــﮯ اُفــتــב

وقـ ـتــهــایـــﮯ هـــســت کــــﮧ

کــســﮯ را بـــا تــمـــاҐ وجــــوב میخواهــــﮯ

ولــــــﮯ نــــبـــــــایــــב کــنـــارش بــــاشـــﮯ ... ✿✿✿
_______________%%
______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%____%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%__%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%_%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%__سلام___%%
________%%_________%%%
_______%%___من اپم____%%%
______%%______زود بیا_____%%
_____%%_______منتظرم_____%%
_____%%__________________%%
_____%%%________________%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%____________

نظر یادت نره آ!!!
سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)
حسنی ماهواره میخره زنش بهش میگه پولشو از کجا آوردی ؟ میگه : تلوزیون رو فروختم
سلام داداش نجورسن؟تسوج دا نخبر؟من قره تپه لیم آدرستو یه جا دیدم گفتم بیام ببینم چه خبره که از شانست عکستو دیدمو شناختمت.لینکت کردم اگه خواستی لینکم کن.
سکوت کن! بگذار بغض هایت سربسته بماند...
گاهی سبک نشوی ،سنگین تری
اپم!
nemidunam 2roste in karam ya na ama mikham uni k inkaro karde befahme k shahre hert nist.he nemidunamam shoma che bardashti mikonid ama omidvaram biyayn va khodetun ghezavati k shayestast ro bokonin.mer30000000,montazeram.....heey
میخواین بدونین تنهایی یعنی چی؟

تنهایی یعنی بری توالت , کارای لازم رو انجام بدی…

بعد شیر آب را واز کنی و ببینی ای دل غافل!! آب نیست…

اونوقت داد بزنی یکی آب برسونه…

ولی کسی نباشه یه آفتابه آب بده دستت!!!
هیچ وقت از خدا نخواه که دنیا رو بهت بده ، فقط بخواه کسی رو بهت بده که تو رو به تمام دنیا نده .
کوچه های

عاطفه

تاریکست...!!!

و من

میروم

بی فانوس...!!!

تا در ازدحام

خاطره ها

گم شوم...!!!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامی به لطافت عشق--------------------¤¤¤
_ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است---------- ¤¤¤
¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--به نام دوست که زندگی و زیبایی لایق اوست----------------- ¤¤¤
¤¤¤------بی شک مرگ پایان کبوتر نیست----------------------------- ¤¤¤
¤¤¤----------در اوج نیاز و بی نیازی هیچگاه خدا رو از یاد مبر--------¤¤¤
¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافیست صدایش بزنی--¤¤¤
_¤¤¤-------------اوست که به هر چیزی حس بودن می بخشد---¤¤¤
__¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤
____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فریاد است--------¤¤¤
______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤
_________¤¤¤-------------------------------------------------¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤
_____________¤¤¤---------زندگی به کام------¤¤¤
________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤
___________________¤¤عشق به خدا¤¤
______________________¤¤¤¤¤¤¤
_______________________¤¤¤¤
__بیا با هم خوش باشیـــم:)))__ ¤¤
________مهرت پایدار________¤
شکسپیر: همیشه به کسی فکر کن که تو رو دوست دارد، نه کسی که تو دوسش داری
سلام!

یه وقت آپ نظارید شما ا؟؟

گناه میشه!!!!

ج سوالام راستی چی شد؟؟
صدا میکنم تو را

این جانی که میگویی جانم را میگیرد !!! نزن این حرف ها را !!!

دل من جنبه ندارد ، وقتی نیستی دمار از روزگارم در میاورد …
از رو عکست گفتم مگه غیر اینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواستی لینکم کن لینکت کردم ولی اگه اون عکسها رو برنداری حذفت میکنم
لطفا نظر خصوصی هم نذار تا تایید کنم والا نظرم نمیذارم واست
راستی با اسم "جوونی..." لینکم کن ساغل
ابــــر هــــا نـــبــــاریـــد...
مــــن دریــــا را بـــه پـــایـــش ریـــخـــتـــم...
بــرنــــگـــــشــــــت ....
سلام!

منم سوالم یادم نیس!!!!

فقط چرا شما پسرا اینقدر اعتماد به نفس کاذب دارید؟؟؟

خب آپ نکن!!!

اصلا به من چه!!!

والا!
تو چه میفهمی از روزگارم…؟
از دلتنگی ام؟
گاهی به خدا التماس میکنم خوابت را ببینم…
می فهمی؟
فقط خوابت را....
هههههههههههههه.....جالب بود ولی اصلا اینطوری نیس....!! شاید برا شما اینطوری باشه ولی برا ماکه اینطوری نیس.... ولی درکل جالب بود خوشم اومد

+

کوله بارم بر دوش، سفری باید رفت،

سفری بی همراه گم شدن تا ته تنهایی محض،

یار تنهایی من با من گفت: هر کجا لرزیدی،

از سفرترسیدی، تو بگو، از ته دل من خدا را دارم..
هههههههههههههه.....جالب بود ولی اصلا اینطوری نیس....!! شاید برا شما اینطوری باشه ولی برا ماکه اینطوری نیس.... ولی درکل جالب بود خوشم اومد

+

کوله بارم بر دوش، سفری باید رفت،

سفری بی همراه گم شدن تا ته تنهایی محض،

یار تنهایی من با من گفت: هر کجا لرزیدی،

از سفرترسیدی، تو بگو، از ته دل من خدا را دارم..
عجب ادبیاتی ؟؟

یکی از مرده ها زتده بشه مجبوره بره 2واحد از این نوع ادبیات پاس کنه تا بعضی حرفهارو بفهمه!!!!

((جلل الخالق))
خیلی بامزه بود
ممنون سر زدی بازم بیا ولنتاین مبارک.
من که لینک نشدم
ولی لینکت کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی