حامد رنجبریان

آخرین مطالب
  • ۲۳ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۵۸ چقدر
  • ۰۹ آبان ۹۱ ، ۰۰:۲۷ دروغ
پیوندها

فرمول عشـــق

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۴۶ ب.ظ
به نظر شما مفهوم این فرمول چیه؟


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

شاید فرمول عشـــق همین باشد

۹۱/۰۹/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
حامد رنجبریان

نظرات  (۲۵)

تنهایی را دوست دارم زیرا دروغی در آن نیست...
تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست...
تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست...
تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست...
تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم..
تنهایی را دوست دارم زیرا دلهای شکسته همیشه تنهایند..

.........................................
با اسم روی وبم یا هرچی دوست داشتی.
سلام برادر حامد.هستیم زیر سایه خداوند متعال و ائمه عزیزمون.ممنون از حضور سبزت در وبلاگم.موفق باشی در پناه خداوند متعال ان شاا...
۱۱ آذر ۹۱ ، ۲۲:۱۴ نسیم حجاب
سلام
با همون اسم نسیم حجاب لینک اله دا زحمت الماسا
الر وار دا
سلام میبینم عکس جدید گذاشتی.
انگشتت را هرجای نقشه خواستی بگذار فرقی نمی کند…
تنهایی من عمیق ترین جای جهان است
و انگشتان تو هیچ وقت به عمق فاجعه پی نخواهند برد…

سلام وبلاگ جالبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی
سلام آپم

`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.
_____xxxxxxxx________xxxxxxxx
____xxxxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx
_./'\._¸¸.•¤**¤•.¸.•¤**¤•..•¤ **¤ •.¸.•¤**¤•..
*•. .•* *l
/.•*•.\ ¸..•¤**¤•.,.•¤**¤•.*.•¤**¤•. ¸
سلام میتونی منو با اسم هانی20(انگلیسی)لینک کنی من با چه اسمی لینکت کنم
اینجا سرزمینی است که پشت دوستت دارم ها هم نوشته ساخته چین.
سلاااااااام وبت خویلی باحاله خوشحال میشم به منم سر بزنی
آفرین خیلی عالیه
:.:.:.!.! ::,
جالب بود
سلام اقا حامد ئبت خیلی جالب بود من چند تا مطالب عاشقانه منتظر شما هستم.درزم خواهشن لینکم کنین
سلام به منم سر بزنید خوشحال میشم
سلام آپم بدو بیا.
راز عشق ورزیدن به هر چیز درک یک جمله است روزی شاید از دست برود.
سلام وب جالبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی
بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
.



آپم
۲۲ آذر ۹۱ ، ۱۸:۵۳ هانیه hanieh
روزهاى بارونى رو خیلى دوست دارم... مثل الان

معلوم نمیشه منتظر تاکسى هستى یا آواره خیابونها

بخار توى هوا مال سرماس یا دود سیگار

خیسى روى گونم مال اَشکامه یا دونه هاى بارون...
سلام دوستم خوبی؟
من با یکی از دوستام یه وب جدید زدیم خوشحال میشیم بهمون سر بزنی
اینم ادرسش http://maryamvaimi.blogfa.com/
نقــّـــــــــاشِ خــــوبی نــــبودم...

اما

ایـــــــــــــن روزها...

به لطـــــــــــفِ تــــــــــو...

انـــتظــــــار را دیـــــــــــدنی میکـــــِـــــــشـَـم....!!!!
با چه اسمی
باید بدجنس باشی تا عاشقت باشن !
باید خیانت کنی تا دیوونه ات باشن !
باید دروغ بگی تا همیشه تو فکرت باشن !
باید هی رنگ عوض کنی تا دوسِت داشته باشن !
اگه ساده ای ! گه باوفایی ! اگه یک رنگی ! همیشه تنهایی . . .



دیوانه وار دوستت دارم
دیوانه وار دوستت دارم


کاش رویاهایمان روزی حقیقت میشدند
تنگنای سینه ها دشت محبت میشدند
سادگی مهر و وفا قانون انسان بودن است
کاش قانونهایمان یکدم رعایت میشدند
اشکهای همدلی، از روی مکر است و فریب
کاش روزی چشمهامان باصداقت میشدند
گاهی از غم میشود ویران دلم
کاش بین دلها، غصه ها، مردانه قسمت میشدند...
۱۱ دی ۹۱ ، ۲۳:۱۳ علی حاجی رحمیان
سلام
اومدم به وبت نبودی
حال تا 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-تا50 بشمار
وبیا پایین
.
.
.
.
.
.
.
قسطم سر کا رگذا شتن تو بود
هههههه
همه رو خط زدیم تا به عشقمون برسیم غافل ازاینکه خودمون خط زده ی عشقمون بودیم تا به عشقش برسه!!!
دَر خاطــــــِــر کَسی ماندِگــــــاری!

کِه لَحظه های نَبودَنَت را با بــــــــودَن تَمامی

دُنیــــا مُعـــــــامِله نمیکُنَد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی