حامد رنجبریان

آخرین مطالب
  • ۲۳ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۵۸ چقدر
  • ۰۹ آبان ۹۱ ، ۰۰:۲۷ دروغ
پیوندها

زلال

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۱، ۰۱:۴۷ ق.ظ
زلال که باشی سنگ های کف رودخانه ات را می بینند
 
بر می دارند و نشانه می روند درست به سوی خودت!!!
 
این است رسم دنیای ما...!

 


۹۱/۰۴/۰۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
حامد رنجبریان

نظرات  (۱۲)

بابا دمت گرم عجب وبلاگی ساختی خوشحال شدم یاشا
سلام آقا حامد خوبی؟ممنون که سر زدی
راستی در جواب اینکه با تعنه گفتی که خیلی از کامپیوتر نوشتی باید بگم اگر همه ی مطالب وبلاگم از اطلاعات مربوط به کامپیوتر باشه بیننده خسته میشه و باید براش یک زنگ تفریحم گذاشت که خسته نشه تو محیط وبلاگ.البته ببخشیدا اینا رو گفتم شما هم مثل برادر خودم.راستی ببخشید اگر تعنه رو اشتباه نوشتم چون این کلمه در نوشتار زیاد کاربرد نداره منم یاد نگرفتم که چه جوری بنویسم
سلام آقا حامد خوبی؟ممنون که سر زدی

عکسها خیلی زیبا هستن...

اگه دوستداری منوبه اسم بوسه برلبهای باد لینک کن

من شمارو به چه نامی لینک کنم ؟؟؟
سلـــــــــــــــــــــــــام آقا حامد خوبی؟صبحت بخیـــــــــــــــــــــــر.ممنون که سر زدی به وبلاگم.
همه افراد خوشبخت خدا را در دل دارند ، پس تو را چه غم که اینقدر احساس تنهایی می کنی ، بدان در تنها ترین لحظات و در هر شرایط ، خداوند با توست.
سلام نه مگه بده زیاد پیام بدم خوب دیگه اگر پیام بدم یکی می دم و گرنه اصلا پیام نمیدم.نه که نیام تو وبلاگت چرا میام ولی بدون نظر.خوبه؟آخه دیدم بازدید کننده نداری مثل وبلاگ خودم گفتم خوشحال بشی.
سلام خوبی؟نه واسه چی؟
سلام نفهمیدم چی گفتی؟معنیش رو به من می گی؟
نکنه اهل اذربایجان هستی حامد؟
سلام

ایولا پست خوبی بود

اپ کردم خواستی بیا
lممنون از حضورتون.

شما منو با اسم وبم بلینکید و بگید با چه اسمی بلینکمت.

تا بعد بای!
سلام وبلاگ خوبی دارین تبریگ میگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی