حامد رنجبریان

آخرین مطالب
  • ۲۳ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۵۸ چقدر
  • ۰۹ آبان ۹۱ ، ۰۰:۲۷ دروغ
پیوندها

به کوه گفتم

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۴:۵۰ ق.ظ

عشق چیست؟        لرزید.

  به ابر گفتم عشق چیست؟        بارید.
 
به باد گفتم عشق چیست؟         وزید.
 
به پروانه گفتم عشق چیست؟     نالید.
 
به گل گفتم عشق چیست؟       پرپر شد.
 
و به انسان گفتم عشق چیست؟
 
 اشک از دیدگانش جاری شد و گفت؟     دیوانگیست!!!
 

۹۱/۰۴/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
حامد رنجبریان

نظرات  (۴)

سلام وبلاگ جالبی داری.به وبلاگ منم سر بزن و نظر خودتو بده حتی یک کلمه.درصورت موافقت با تبادل لینک وبلاگمو لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم دوست عزیز.بدرود
سلام آٌقا حامد.ممنون که نظر دادی خوشحال شدم لینک کردم وبلاگتو
وقتی از اینکه به چیزی که می خواستید نرسیدید ، محکم باشید و خوشحال خداوند در فکر چیز بهتری برای شماست.
کاش قلبم درد تنهایی نداشت

چهره ام هرگز پریشا نی نداشت

کاش برگ های آخر تقویم عشق

حرفی از یک روز بارانی نداشت

کاش می شد راه سخت عشق را بی خطر پیمود و قربانی نداشت

ممنون که سرزدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی